Translate

Friday 30 August 2013

KEBAIKAN DAN MANFAAT CAROTOMAX SHAKLEE


 
 
Assalammualaikum w.b.t kepada semua Pembaca Dan Pelawat Blog Kami yang sangat kami hargai dan kasihi. Hari ini kami ingin berkongsi sedikit mengenai Kebaikan Dan Manfaat Carotomax Shaklee.
Tahukah anda bahawa perlindungan antioksida dapat di tingkatkann dengan pengambilan Carotamax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan daripada anti oksida yang terdapat pada buah-buahan,sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara mengasingan,penyaluran dan pembetukan kerotin secara semulajadioto. Carotomax menyalurkan 5 daripada karotenoid penting yang di pilih gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.
Perlindungan sel-sel dari dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu..??. Jawapannya adalah Antioksida. Antioksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas,meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

5 Sebab CarotoMax Paling Berkhasiat :-
  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta karotena adalah 8 mg setiap hari. Dengan CarotoMax, kita akan memperolehi 13 mg.
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang dan menjaga secara khusus kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostate dan serviks.
  • CarotoMax berfungsi menguatkan sistem imun.
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak broccoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.
  • Pengambilan carotomax menyamai dengan Beta Karotena yang sama dengan pengambilan 102 hidangan Pisang, Lycopena yang sama dengan pengambilan 714 hidangan Apricot, Lutein dan Zeaxanthin yang sama dengan pengambilan 285 hidangan Anggur Pink, Alpha Karoten yang sama dengan pengambilan 89 hidangan Raspberi.

Kenapa Kita Memerlukan Carotomax…???
  • Carotomax Shaklee adalah merupakan Vitamin A.
Dan ianya amat berguna dalam :-
  • Kesihatan retina mata - Mengurangkan Rabun.
  • Kesihatan tulang.
  • Kesihatan tisu kulit - Memudarkan jeragat.
  • Pembentukan sel darah putih dan sel darah merah.
  • Pembentukan membran mukus.
  • Mengekalkan sistem imunisasi badan yang sihat
Dengan kehadiran vitamin A, ia dapat membantu meningkatkan kesihatan tisu kulit dan membran mukus badan kita yang mana kedua-duanya merupakan lapisan awal pertahanan badan daripada jangkitan penyakit dari luar. Selain itu, vitamin A juga membantu dalam pembentukan sel darah putih yang turut membantu memberi pertahanan dalam badan dari jangkitan sebarang jenis penyakit yang tidak diingini.

Dan yang penting Carotomax Shaklee tidak mengandungi sebarang perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
Sekian sedikit sebanyak penerangan mengenai Kebaikan Dan Manfaat Carotomax Shaklee untuk makluman Para Pelanggan, Pembaca Dan Pelawat Blog kami yang sangat kami kasihi dan hargai.
Sayangilah Dan Hargai Kehidupan Anda Dan Orang Yang Anda Sayangi.
“MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT”
Hubungi Saya Di Talian 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp) Untuk Nasihat Dan Keterangan Percuma. Kami Sedia Memberikan Panduan Dan Khidmat yang Terbaik Kepada Para Pelanggan Kami...Kerana....
“KESIHATAN ANDA ADALAH KEBANGGAAN BUAT KAMI”
Mohd Ridzman.
Shaklee I.D No : 931309
HP No : 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp)
**
Manfaat Dan Kelebihan Membeli Produk Shaklee Daripada Kami :-
  1. Layanan mesra daripada kami.
  2. Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian.
  3. Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat

No comments:

Post a Comment