Translate

Tuesday 20 August 2013

SET KESUBURAN SHAKLEE

 
SET ASAS SHAKLEE:
 
      



SET KESUBURAN UNTUK LELAKI :
                         


  SET KESUBURAN UNTUK WANITA :
 
                  
 
Assalammualaikum  w,b.t kepada semua Pelanggan, Pembaca Dan Pelawat Blog Kami yang di hargai dan kami kasihi……
Anak atau zuriat, adalah penyeri rumahtangga dan menjadi keinginan setiap pasangan suami isteri apabila berkahwin. Namun ada sesetengah pasangan yang sudah beberapa tahun kahwin namun masih belum lagi dikurniakan cahayamata@zuriat. Tapi semuanya itu adalah dugaan dan ujian dari Allah s.w.t untuk hamba-hambanya. Justeru itu kita hendaklah selalu berdoa dan berusaha dengan sesungguhnya untuk merawatinya kerana ianya  bukan 'dead end' atau jalan mati untuk kita berusaha menyelesaikannnya.
Disini saya ingin berkongsi sedikit sebanyak tentang Set Kesuburan Shaklee yang telah terbukti keberkesanannya sebagai salah satu ikhtiar didalam merawati masalah kesuburan untuk Lelaki Dan Wanita.
Keistimewaan Set Kesuburan Shaklee :-
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki dan mampu meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktifkerana ianya sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  • Meningkatkan bilangan sperma.
  • Memanjangkan jangka hayat sperma apabila dilepaskan.
  • Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  • Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.
Bagaimana Set Kesuburan Shaklee Membantu  Wanita Untuk Hamil…????
Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasaskan bahan semulajadi. Menurut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan mengambil multivitamin dan multimineral.
Hal ini juga telah disahkan oleh Pakar Oncology Malaysia, Dr Hamid Arshad melalui Facebook beliau :
"Nasihat untuk mereka yang berusaha mendapatkan zuriat. Selepas buat ujian-ujian kesuburan untuk kedua suami isteri dan selepas buat pembedahan untuk membunag cyst/fibroid atau lain-lain. Tumpukan masa untuk berdoa, berusaha kuruskan berat badan dengan dieting, buat exercise 30 minit setiap hari. Makan supplemen-supplemen multivitamin, Vitamin E, Vitamin C, Folic, tenangkan jiwa dan emosi. Jangan tergesa-gesa nak buat ini dan itu. Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk lihat keberkesanan"
Fungsi Setiap Suplemen Di Dalam Merawat Masalah Kesuburan :-
Vita Lea :-
  • Penting bagi membekalkan dan menyeimbangkan keperluan nutrisi dalam dalam. Oleh kerana gaya hidup yang sibuk, pemakanan yang tak sihat. Semua ini sebab kita hilang atau tak langsung menikmati nutrisi penting sehari-hari. Jika badan dilengkapi dengan semua vitamin dan mineral. Pastinya badan akan lebih cekap berfungsi.
B Complex :-
  • Bagi suami, B Complex penting untuk menjana tenaga. Paling penting B Complex bersifat anti stress. Jadi suami atau isteri lebih menikmati masa 'bersama'. Bagi isteri pula, amat penting mengambil B Complex untuk merancang kehamilan. Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna). 
Vitamin C :-
  • Memilili tinggi kandungan anti oksidan yang tinggi untuk hapuskan radikal bebas di dalam badan. Bertindak menghalang sperma dari bergumpal. Juga menjadikan salur darah lembut, mengembang dan bantu mengalirkan lebih banyak darah. Ini bagi bagi lelaki yang mengalami masalah mati pucuk.
Alfalfa :-
  • Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.
Vitamin E Complex :-
  • Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.
GLA Complex :-
  • Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.
Zinc Complex :-
  • Ini khas untuk suami, Ianya mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.
Namun, jika anda mempunyai budget yang terhad untuk mengambila supplemen penuh Shaklee, Tuan/Puan bolehlah mengambil set tambahan sahaja dan tidak perlu mengambil set asas. Dan tidak perlu khuatir akan keberkesanannya, Insyaallah hasilnya akan tetap memuaskan dan membantu kerana set asas adalah untuk kesan yang lebih optimum jika diambil bersama set kesuburan.
Insyaallah, Kombinasi vitamin dan mineral Set Kesuburan Shaklee akan memberi harapan baru kepada setiap pasangan yang menghadapi masalah kesuburan untuk memiliki cahaya mata. Rupa bayi yang comel, tangisannya membuatkan rumah tangga yang dibina bertambah berseri.
Pesanan..Jangan lupa berdoa kepada Allah s.w.t dengan penuh kesungguhan dan mudah-mudahan doa anda dimakbulkannya..Insyaallah.
Sekian sedikit sebanyak penerangan mengenai Set Kesuburan Shaklee untuk makluman pelawat blog kami yang sangat kami kasihi dan hargai.
Sayangilah Dan Hargai Kehidupan Anda Dan Orang Yang Anda Sayangi.
“MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT”
Hubungi Saya Di Talian 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp)Untuk Nasihat Dan Keterangan Percuma. Kami Sedia Memberikan Panduan Dan Khidmat yang Terbaik Kepada Para Pelanggan Kami...Kerana....
“KESIHATAN ANDA ADALAH KEBANGGAAN BUAT KAMI”
Mohd Ridzman.
Shaklee I.D No : 931309
HP No : 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp)

No comments:

Post a Comment