Translate

Monday 26 August 2013

SET BANTUAN RAWATAN PENYAKIT SLE


 
Assalammualaikum w.b.t kepada semua  Pelanggan, Pembaca Dan Pelawat Blog Kami  yang sangat kami hargai dan kasihi, Hari ini saya ingin berkongsi cerita tentang satu potion ajaib dari Vivix Shaklee  dimana seorang pesakit mengamalkannya selama Hampir 5 Bulan untuk merawat/mengubati masalah SLE/MCTD/RA atau lebih mudah  dikatakan, sakit Autoimmune yang masih menjadi misteri puncanya.. Tentu ramai yang telah tahu tentang masalah penyakit SLE. mungkin ramai juga yang tidak mengetahui mengenai penyakit ini, jika ingin tahu lebih lanjut mengenai penyakit ini bolehlah rujuk di Ruangan Tentang Penyakit di Blog Kami ini. Disini, saya ceritakan sedikit latar belakang tentang pesakit ini :
  • Sejak zaman kanak-kanak selalu mengalami sakit dada, muka n kulit pucat - anemia.
  • 1998 - Warded kerana alahan kepada ubat tahan muntah setelah demam yang tak kebah2.
  • 1998 - 2002 : Sepanjang sesi persekolahan di asrama, selalu sakit, anemic yang berpanjangan tetapi masih aktif bersukan, beraktiviti di sekolah. Collapse in 2000 ketika saat hampir menduduki PMR, mengalami gangguan memori dan fokus
  • 2003 - 2007 : Mula mengalami radang sendi, demam panas tiba-tiba and mmg tidak mampu utk bangun n ke kuliah. Disahkan mengidap RA.. menjalani pelbagai rawatan utk RA - modern, homeo, alternatif, syifaa dll.
  • Oct 2006 : Collapse sekali lagi, Liver damaged, nerve attack, severe bleeding on skin internal and external due to steven johnson sindrom.. Was critical and warded for 10 days at PUTRA, Malacca.. (According to Doctor, peluang hidup sangat tipis - berserah & tawakal pada Allah..). Namun, Alhamdulillah Allah masih berikan peluang padanya untuk hidup,  berbakti dan berkongsi tentang cara hidup sihat bersama anda semua hingga hari ini.
Ok, cukuplah dan jika nak tahu lebih detail, boleh lah rujuk di Ruangan Tentang Penyakit Di Blog Kami Ini. Bagi mereka yang mempunyai ahli keluarga yang mengalaminya barulah ada kesedaran untuk mengetahui tentang sakit ini wujud.. Alhamdulillah di Malaysia, Persatuan SLE Malaysia (PSLEM) sudah mula giat memberikan kesedaran ttg sakit ini.

Rawatan yang ada buat masa ini untuk pesakit SLE ialah dengan pengambilan steroid seperti hydroxychloroquine, Methorexate dan NSAIDs. Tinggi atau rendah dosnya bergantung kepada aktiviti sel yang menyerang pesakit. Namun terdapat juga ubat tambahan diberikan kepada penghidap penyakit ini.

Baiklah, berbalik semula kepada cerita pesakit yang disebutkan tadi, Alhamdulillah, setelah lama beliau mencari-cari supplement yang boleh membantu beliau untuk kekal cergas, tidak demam berpanjangan dan dijauhi dari jangkitan penyakit (kerana pesakit SLE mudah dijangkiti penyakit). Akhirnya beliau telah  bertemu dengan Produk Shaklee. Mula-mula tujuan beliau mengambil supplement Shaklee adalah untuk tujuan menambah susu badan, namun tergerak pula hati beliau untuk mencuba VIVIX, iaitu potion ajaib dan kesannya dengan Izin Allah s.w.t beliau kini mampu bergerak cergas tanpa rasa terkongkong seperti dulu..

   

Sekian sedikit sebanyak perkongsian kisah mengenai Portion Ajaib Vivix Shaklee ini untuk makluman Para Pelanggan, Pembaca Dan Pelawat Blog kami yang sangat kami kasihi dan hargai.

Jangan pernah putus asa berusaha dan berdoa kepada Allah s.w.t memohon petunjuk dan pertolongannya agar diberikan kesihatan yang baik dan dipulihkan dari penyakit yang kita hadapi...Insyaallah..

Sayangilah Dan Hargai Kehidupan Anda Dan Orang Yang Anda Sayangi
“MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT”
Hubungi Saya Di Talian 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp)Untuk Nasihat Dan Keterangan Percuma. Kami Sedia Memberikan Panduan Dan Khidmat yang Terbaik Kepada Para Pelanggan Kami...Kerana....

“KESIHATAN ANDA ADALAH KEBANGGAAN BUAT KAMI”

Mohd Ridzman.
Shaklee I.D No : 931309
HP No : 019-6837417 (Call, SMS, Whatsapp)

No comments:

Post a Comment